Motor Vehicles(Amendment) Bill thah ki pass
27th of July 2019
Edited by Nitinthusoh Editorial Team
Mahur: Central Government in Motor Vehicle Amendment Bill Pass ahin bol to kilhon in, Traffic dan jui lou a Gari Tol ho dia Motor Vehicles(Amendment) Bill thah ahung ki phatsah to ki lhon in, tu a pat Fine hi ahung pung be in ahi. Chule tu a pat Ambulance le Emergency Gari dang ho Ot lou a gari tol ho chung a fine dangka sang som (Rs 10,000) achoi ding ahi tai.
Nitinthusoh National Correspondents ho a pat Thulhut kimu dungjui in hiche bill hi 16th Lok Sabha term kichai jieh a, Rajya Sabha a pending a ana ki koi ahi, chule hiche bill hi Prime Minister of India Pu Narendra Modi lamkai na noija Cabinet a ana ki phatsah ahi tai.
*Motor Vehicles (Amendment) Bill 2019 dung jui a tu a pat Fine hi noui a bang a kila ding ahi tai.*
– Over Speeding – Rs 1000 to Rs 2000
– Driving without insurance – Rs 2000
– Driving without helmet – Rs 1000 + 3-months license suspension
– Disobedience of the orders of authorities – Rs 2000
– Unauthorised use of vehicles without a licence – Rs 5000
– Driving despite disqualification – Rs 10,000
– Dangerous driving – Rs 5000
– Drunken driving – Rs 10,000
-Driving without seat belts – Rs 1000
– Overloading of vehicles – Rs 20,000